Hoorad, lapsed, koolnud koerad ja bussimaraton m66tmatu

Olen hetkel l6petamas eepiliste proportsioonidega bussireisi Huanucost Punosse, mis on kujunenud kordades pikemaks u 40 h puhast bussis istumist koos mitmete mitmetunniste ooteaegadega (kokku 5 bussis6itu). Vaid selleks, et j6uda Kesk-Peruust P6hja-Peruusse. Kuna Kesk-Andide infrastruktuur on kohati alla igasugust arvestust(teed on kohati puhas, kitsas, auklik ja ylikurviline serpentiin) siis isegi asfalteeritud l6ikudel buss "n2rib" ennast edasi ja edasi ega sammukestki tagasi, ent nagu see tigu "Tammet6ru seiklustest". Oine s6it l2bi Kesk-Andide on mystiline kogemus(taevas n2eb enam t2hti kui tavalised 6000, mis palja silmaga n2htavad on, horisondil s2hvivad v2lgud, bussiaknast v6ib kaktuseid peaaegu puudutada, 1,5 meetrit lahutab bussiratast kuristikust, tyhjad ja hyljatud tee22rsed savimajad ning eileoine kohalike korraldatud kulup6letus "k6rbem2gedes" n2gi v2lja nagu t6rvikutega surmas6dalaste marss filmist " 13-th Warrior" - pikk mooda m2ekylga alla poole looklev tuledraakon.
Homme hommik algab suplusega Titicaca j2rves ning j2rgneb pikema seljakotimatkaga Boliivia poole peal. Mu kott kaalub enam kui 21 kg, mis oli mu stardikaal ning koos vee ja toiduga v6ib see u 26 l2hedale kyyndida. Minust saab treeningu k2igus tyrannosaurus ja need soolot6usud peavad olema. Nyydsest oobin igap2evaselt 4000m kandis telgis v6i kohalike savihyttides. Saab elamuslik olema, sest linnadest ja bussidest on mul p6hjalik siiber. Ei hostelitele ja dushidele-j2tkub metsikult. Praegu olen Cuzcos ja see, mis siin t2navatel toimub on horroroso. Koht kubiseb gringodest ja igal sammul pakutakse mingit teenust-t2iskommerts. Hinnad on omaette teadus, kuigi praegu pole hooaeg. Tsitaat: "See oli 6udne!"
Aga v2ike tagasivaade Huanucole l6petuseks. Yhel ool kusagil 22relinnas kakerdades komistasin ilmselgelt sureva (surmakrampides, ilmselt auto6nnetus, myrgitus vms) koera otsa. Ma isegi ei m6elnud midagi, vaid ma lihtsalt purustasin ta kolba suure kiviga, kahjuks oli tarvis kolme tabamust, et koer liigutamast lakkaks. See, et sulle t2naval terve kari koeri korraga vastu jookseb(4 n2iteks) ja yks sind nuusutab niikaua kui teine talle tagantpoolt l2heneb on normaalne kuni ylej22nyd prygi soovad. See oli inimlik vastutus looma ees, kelle seisund on inimese enda p6hjustatud.
Peale selle, et ma m6nda aega yhe 22rmiselt sympaatse vanema h2rraga, kes inglise keelt 6petab Huanuco ylikoolis, koostood tegin ja tema tundides yli6pilasi keeleliselt abistamas k2isin, ise seejuures hispania keelt 6ppides, saatsin ma yhte yli6pilastest kohaliku l6bumajja. J2ttis sygava mulje. "Punaste" tubade kompleks, tubades naised, "t2navatel" selles kinnises v2ikeses kompleksis j6lkumas yllatav hulk mehi. N2dalavahetuseti olla puupysti mehi t2is. Kuni 20 min naisega maksab olenevalt tema "kehakapitali" v22rtusest 8-20 soli ehk 32 - 60 krooni. Sissep22s on 1 sol ehk 4 krooni. Pieti saab ka. "El Maquina del Sabor" ehk maitsemmasin on koha nimi. On ka alternatiiv ilma piletita, ent seal tootavad vanemad naised, kes kysivad 8 soli. Lohutu koht. Avatud kella kolmest p2rastl6unal kella kaheteistkymneni oosel. Paarkymmend kundet yhele naisele per p2ev on normaalne. nad seisavad aluspesus oma ustel2vel ja piiluvad v2lja. Mehed piiluvad sisse ja kauplevad. Kohtasin juhuslikult yhte yli6pilast, kes tootab Huanuco parimas baaris ja on sympaatne noormees(oi,oi kui piinlik, heh, ent vastastikune ja pigem minule kui temale), sest prostibulo ei ole tabu. Minu kaaslane Juan oli oma kogemusega enam-v2hem rahul, mina poleks ka parima tahtmise juures suutnud sellises keskkonnas piisavalt stimuleeruda. Olgugi, et polnud loomulikult plaaniski.
Peale selle eksisteerivad "ooklubid", mis on t2is poolpaljaid naisi, kellele v2ljak2ristada saab nende seltskonda nautida ning u 100- 150 soli endale tunniks ajaks kuni ooks voodisse v6i koju kaubelda. Diskoteek on eriasi, olgugi, et ka sealt v6ib leida peaaegu alasti higiseid tagumikkuhooritavaid selva tantsijatare.
Ma ei l2inud liiga kaugele, see on kohalik reaalsus ja mul oli v6imalus selle tunnistajaks olla.
Aga Enele: "Koha kirjeldus v6ib olla j2llegi shovinistlik ja robustne, ent selline see ka on (robustne keskkond ja machod) ja otseloomulikult saab neile naistele ainult kaasatunda."

No hay comentarios.: