Mi vida viciosa - Las frutaputas de la selva ehk alandav allak2ik

Minu kahtlase v22rtusega elu Peruus l6peb n2dala jooksul. Midagi fataalset juhtunud ei ole, ent eba6nnestumine toos lastekodus, liigne vaba aeg ja paheline(vicioco) linnaelu soovad mul hinge seest. Lyhidalt: kolin Boliiviasse, et matkata altiplatool, vallutada vulkaane ja elada vihmametsas koos kohalikega. Mul oleks v2ga palju kirjutada oma juhtumistest, ent praegusel hetkel ma seda ei suuda.
Esimene foto on Huanacayost(p2ris suur kui sellel klikkida, nagu ka m6ned teised) - jah, praegu olengi selline.
Anal Vomit on yks peruu surmamuusikab2nd - lahe s2rk.
Kolmas foto on veej6ultootavast suhkruroo tootlemise farmist. Suhkruroost tehakse siin pruuni suhkrut, magusat mahla, suhkrusiirupit ja viina (mis maksab u 16 kr 0,5l). Suhkruroost valmistatud viin on yldine alkohol kokteilides baarides ja diskoteekides samuti. Olen isiklikult olnud selle tootlemise tunnistajaks(kuidas suhkruroost veej6ul tootava kaaderv2rgiga mahla pressitakse.
Neljas pilt on mu relvastus(peamiselt boliivia vihmametsdade jaoks). Suur nuga on usas valmistatud Peruu armee elluj22misnuga-t22k-160 kr. Kasulik tooriist caimanite ja krokodilidega tegelemiseks.
"L6vikuninga" foto on Huanucost. Olgugi, et ma ei ole kaugeltki "ratsamonumendi motiivi" v22riline, eriti arvestades mu kyllaltki(too m6ttes) kasutut oleskelu, ent natkene muna(nagu soomlased ytlevad) mul siiski on, et siin teatavaid kogemusi omandada. Ja u 6 kg ylekaalulise valge euroopa turistina v6in ma endale vahest n6medusi lubada. Ja "vana saksa mineviku unustamise kombe" foto samuti.
Paari p2eva p2rast olen Titicaca j2rves ujumas ja sellele j2rgnevad boliivia vulkaanid, altiplatoo ja viimaks vihmamets, kus mul ayamaradega asju ajada tuleb. P6him6tteliselt ma alustan nyyd seda seiklust, mis on olnud kogu selle "eneseleidmise" teekonna eesm2rgiks.
Kuni praeguseni olen viibinud kymneid aastatid terrorismi alla kannatanud vaeses ja veel rohkem turismivaeses(eksisteerib peamiselt siseturism, gringosid kohtan t6esti harva) Kesk-Peruus.
See, kui kui omap2rane on elu ja vanenateta laste saatus lastekodus, kus varem asusin on pikk lugu. Ma kolisin sealt peale esimest n2dalat linna ja kogesin Peruu pahupoolt(mis on samuti pikk jutt). Kui saatus mu soovi soosib siis liitub yks neist lastest kahe aasta p2rast v2ljasurevate eestlastega minu kodumaal. See on t6sine lugu.
Kusagil Peruu-Boliivia piiri kandis kohtun kahe Eestist p2rit daamiga, kes on Ecuadorist alla Boliiviasse reisimas. Kuna Eestis on internet k6ikv6imas siis peilisin v2lja, et yks neist daamidest tootab Tartu Emaj6e Suveteatris ning oleme olnud kirjavahetuses. Loodetavasti kohtume n2dala jooksul. Peruu elu detailid on l6putud, millest v6iks n6rkemiseni kirjutada. Praegu ei suuda (1h p2rast l2heb buss).
Siinsed vahemaad on aukartust2ratavad (7 h kestev bussis6it on keskmine).
Rahaliselt olen ma elanud nagu kuninga kass see t2hendab, et muretu elu ja enam-v2hem m6istlik tarbimine, ent nii ei saa see j2tkuda ning ei peagi, kuna loodus kutsub ja ahvid ei kysi sult iga oma fekaali eest millega nad sind viskavad raha. See viimane lause pole kibestumus, vaid lihtsalt linna ja looduse erinevus. Elu v2hemaga on huvitavam ja v2ljakutsuvam. Pesu j6es, mitte kuuma dushi all hotelllis, kauplemine kohalike kylaelanikega mitte poodnikega, k6ndimine ja telkimine, mitte s6it taksoga hotelli jne. M6istate. J2rgmised 4 kuud saab mu elu v2hem v6i rohkem selline olema nagu 2sjakirjeldatud.
Kirjutan peagi enam. See v2idetav paus oli pigem tingitud mu pettumusest iseendas ja teatavast allak2igust Huanuco ooelus ja mitte syytundest Ene kirja osalise avaldamise p2rast(mis oli muidugi samuti viga). Yksinda reisimisel on ekstreemseid eeliseid, ent ka puudusi ja mina kui ysna segase m6istusega eurooplane v6in ennast hetkeks v66ras keskkonnas ohtlike ahvatluste ja emotsionaalse yksinduse t6ttu kaotada.
Ene: "¡No te preocupes, estoy bien y voy a lograr en mi aventura!"
Hispaania keel muideks sujub ja elluj22mistase on ammu saavutatud. Mind on juba ysna raske alt t6mmata ja lollitada, olgugi, et siin pea, et puuduvad gringode roovimisele spetsialiseerunud piraajad(nii kutsutakse Peruus ebaausaid, kasuahneid poolbandiite).






2 comentarios:

Anónimo dijo...

muy bien. meil on lumetorm ja sul on lendlevad juuksed :D täname sissekande eest !

Anónimo dijo...

Kiva nähdä kuvia susta! Voi hyvin Mart Part! muchos besos, Riikka