Nagu ilmselt arvasite olen elus ja arus ning mul polnud lihtsalt eriti internetti, ent see muutus just nyyd. Ma ei j6ua t2na k6iki toimunud syndmusi kirjeldada, ent koostan kondikava koos varastatud piltidega. Homme kirjutan.

Et asi liiga segaseks ei l2heks (siia piltide yleslaadimine on loomult segane j2rjekorra suhtes) siis:
Peale Limat saabusin Palcamayosse (3400m) peavalu tahtis tappa ja kestis 2,5 p2eva.
P2rast Palcamayos veedetut matkan2dalat saabus ameeriklane Jeff koos oma limalasest s6braga minu jumalast hyljatud kylla. Koos k2isime Oxapampas. Reis tsentraal-k6rgselvasse oli lyhike ning l6ppes paar p2eva tagasi. T2na kolisin Palcamayost kaheks p2evaks Junini (linn altiplanol 4130 m). Ylehomme s6idan Huanucosse, et koos yhe padrega orbude heaks tood teha hulga kuid.


Pozuzo - v2ike linn Oxapampa l2hedal Saksa-Austria koloonia alates 19. saj teisest poolest. Tirooli kultuur. Paarsada kolonisti aegu tagasi.

Oxapampa, 1800 m. Linn no m2gises vihmametsas ehk sekundaarselvas. Tsentraal-Peruu. Kohvi, puuviljad ja karjakasvatus.

San Pedro de Cajas, Palcamayo naaberkyla (4040m).

San Pedro de Cajas



San Pedro on kuulus kudumiskyla. Fantastiline pooltasuta k2sitoo. Seinavaibad on nende yle Peruu kuulus leivanumber.




Palcamayo l2histel.





Peruu suurim koobas. Paekivist. Palcamayo.







Kylad ja varemed. Karjakasvatajad.








Minu (iseseisva) reisi tegelik alguspunkt - Palcamayo.








Palcamayo plaza.










1 comentario:

Anónimo dijo...

kuulostaa jännittvältä.. ihanaa, että olet elossa! musi, musi. :)
-Riikka