Ilo


Vasakult: Kathy(vahetus6pilane Coloradost), Mart, Andrea, Ana(Andrea 6de)


Paar s6na L6una-Peruust veel enne paarin2dalast vaikust eetris. J6ulud sai veedetud k6rbestunud rannikul Vaikse ookeani 22res. Ilo on vase tootmise ja eksportimisega tegelev, Peruu keskmisest oluliselt k6rgema elatustasemega, linnake.
Kuna avastasin end yle pika aja poolpaljalt peeglist silmitsedes, et ilmselt olen alla v6tnud siis olen sisustanud oma viimased 6 p2eva lihategudega ehk peamiselt enda nuumamisega, et peatselt karmis ja kylmas kliimas matkates kogutud raskakihi pealt kasu l6igata. Paar korda k2isin ka rannas p2evaitamas ja ujumas. P6letuste astet arvetades ei olnud see iga p2ev v6imalik. Ookeanis "ujumine" on kohati kyll pigem k6huni vees lainetes k6ndimine ja kohati on suur tegu jalgealuse s2ilitamisega. Vesi on siin isegi pisut kylmem kui Titicacas, mollavad hoovused (El Niñno n2it) ja murdlainetus on muljetavaldav. Ilos on palju randu, kuid kaugemates neist ylepea vette naljalt minna ei julge. Laine k2ib yle pea ja rannikul on tugevad hoovused. Natukene eemal kaljud.
Linnas domineerib Southern Copper mis on koha heale j2rjele aidanud ja kohalike poolt kummardadud korporatsioon. Paik on elustiili m6ttes minu jaoks veits kohitsetud ja igav.
Yhel 6htul tegin pikema jalutusk2igu l2bi kohaliku oaasi ja turnisin veits k6rbekyngastel. Eksootiline ymbrus. V6iks muidugi kauemaks j22da ja seal k6rbes 40 p2eva jalutada ja Saatanaga juttu puhuda. Minu jaoks on kuradid(fallenid Diablo II-st) lugematud kohalikud koerad, kellele peab tihtipeale kividega selgeks tegema, et humanoid on endiselt nr 1. Kui ma 5 krantsi poolt ymber piiratud olin ja kive parasjagu k2ep2rast ei olnud tuli ka muidugi taganeda.
Nyyd ma vahetan oma kuuma ja kuiva kylma ja m2rja vastu. Mind ootavad geisriv2ljad(Tshiili pool piiri on ka miiniv2li, aga 6nneks on hoiatav silt ja mingi okastraat), madalad sood, kuumaveallikad ja Parinacota. Sajama rsahvuspargis on palju rohkem laamasid kui inimesi. Paari p2eva p2rast olen 2-3 n2dalaks sealsel altiplanol. Internetiyhendus sellistes paikades Boliivias yldiselt puudub, nii et kannatage.










No hay comentarios.: